De kwaliteit van onze diensten en de daaruit volgende klantentevredenheid zijn voor ons van het grootste belang. Aangezien wij zelf misschien niet de meest objectieve partij zijn om dit te beoordelen, schakelen we daarvoor periodiek een externe partij in. Ook deze keer resulteerde dit in goed nieuws: we behaalden opnieuw het Qfor-certificaat.

Qfor wat?

Qfor is een certificaat van auditbureau CertUp. Voor dit certificaat onderzoekt de auditor in welke mate de kwaliteit van de dienstverlening afgestemd is op de verwachtingen van de klanten. Hierbij werden twee stappen ondernomen: 

  • De DataScan zoomt in op de kwaliteit van de organisatie. De scan brengt de specifieke kenmerken, activiteiten, ... in kaart en probeert zo een objectief beeld van de organisatie en diensten weer te geven.
  • De ClientScan focust op de ervaring die klanten hebben met onze dienstverlening. Deze scan beoordeelt dus hoe de kwaliteit van onze diensten gezien wordt door de personen en organisaties waarvoor die bedoeld zijn.  

Voor wat betreft beide scans voldoen we aan alle criteria, wat resulteert in het behalen van het Qfor-certificaat.

QFor, Certup

 

De belangrijkste vaststellingen

Goed, niemand houdt van opscheppers, maar aangezien het uit een extern rapport komt, zetten we graag even de belangrijkste vaststellingen op een rijtje.

  • Het feit dat onze consulting trajecten op maat gemaakt zijn, valt bij de klanten in de smaak
  • De bereikbaarheid en persoonlijke aanpak van onze consultants werd als erg klantgericht ervaren
  • Diezelfde consultants werden ook omschreven als experts met veel ervaring
  • Bij onze opleidingen werd vooral positief gesproken over de goede verhouding tussen theorie en toepasbaarheid: praktische kennis gestoeld op een degelijke basis
  • De mogelijkheid tot het gebruik van de Alimento-subsidie is voor veel klanten een pluspunt

Globaal zijn de bevraagde klanten “tevreden tot zeer tevreden” over AMNorman. Veel gehoorde positieve bemerkingen zijn: een goede partner, professioneel en efficiënt. Mooie woorden! 

 

Thank you!

Positieve feedback is altijd leuk om te horen. Omdat we ons echter dagelijks inspannen om onze kwaliteit te bewaken én te verbeteren, en hier dus erg veel belang aan hechten, zijn we nog eens extra tevreden met deze feedback.

Dus bedankt voor het vertrouwen. We blijven ernaar streven om de klanttevredenheid zo hoog mogelijk te houden!

Hoe kunnen
we jou helpen?

AM Norman